Gran èxit als Tallers de Nadal

Tallers de Nadal en família. Des de l’escola celabram les jornades de portes obertes i compartim les il·lusions nadalenques en un dia de joc, diversió i família.

Benvolguda comunitat educativa!

Volem compartir amb tots vosaltres el rotund èxit dels Tallers de Nadal que vam realitzar com a part de les nostres celebracions nadalenques al CEIP Sa Graduada. La jornada va superar les nostres expectatives i va ser un esdeveniment inoblidable per a tots.

Amb una gran participació de famílies, els tallers van ser un veritable espectacle de creativitat i diversió. Des de les 11.30 h, els passadissos de l’escola es van omplir de rialles i somriures. Els tallers van oferir una àmplia varietat d’activitats per a tots els gustos i edats. Des dels clàssics pinta cares fins a la creació de postals de Nadal personalitzades, els nostres alumnes van mostrar el seu talent i imaginació.

Estem encantats de veure que tantes famílies van venir a compartir aquest moment especial amb els seus fills i filles. Les aules estaven plenes de vida i de ganes de crear, i les fotografies que hem afegit a aquesta entrada mostren algunes de les meravelloses obres d’art que van sorgir durant la jornada.

Una altra gran notícia és que els alumnes de sisè van tenir un stand al mercadet de Nadal, on van poder vendre les seves pròpies creacions i recaudar fons per al seu viatge d’estudis. És un exemple del compromís i l’esperit solidari dels nostres estudiants, i estem molt orgullosos d’ells.

En resum, va ser un dia increïble ple de colors, imaginació i alegria compartida. Agraïm a tothom qui va participar i va fer que aquest esdeveniment fos tan especial. Esperem que aquestes festes siguin plenes de màgia i felicitat per a tota la nostra estimada comunitat educativa.

Que tingueu un feliç Any Nou!