Jornades Solidàries a l’Escola

Cursa, recaudació 600€, Aladina, Proyecto Juntos, solidaritat, tallers, suport, càncer infantil, hospitalitzats, venda menjar, viatge estudis, comunitat, valors, empatia, generositat, col·laboració, iniciativa, educació, inspiració, canvi positiu.

El passat divendres, l’atmosfera a l’escola va vibrar amb entusiasme i solidaritat mentre els nostres alumnes es reunien per a les nostres jornades solidàries anuals. Aquest esdeveniment, carregat d’esperança i generositat, va ser una ocasió per unir-nos com a comunitat escolar i donar suport a dues causes molt importants: les associacions Aladina i Proyecto Juntos, dedicades a lluitar contra el càncer infantil i a donar suport als nens hospitalitzats d’Eivissa.

Durant tot el dia, els nostres alumnes van demostrar el seu compromís amb el bé comú, participant activament en diverses activitats solidàries. La cursa solidària, un dels plats forts de l’esdeveniment, va veure com els corredors de tots els nivells d’edat es van unir per recaptar fons per a aquestes nobles causes. El resultat va ser impressionant, amb més de 600 euros recollits, una mostra clara del poder de la solidaritat quan es posa en acció.

A més de la cursa, els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de participar en una gran varietat de tallers que promovien valors com la empatia, la generositat i la col·laboració. Des de la creació de manualitats per a nens hospitalitzats fins a la confecció de targetes d’encoratjament per a aquells que lluiten contra la malaltia, cada activitat va estar impregnada de l’esperit solidari que defineix la nostra comunitat.

D’altra banda, els alumnes de sisè van contribuir de manera significativa amb la seva pròpia iniciativa de recaptació de fons per al seu viatge d’estudis. Mitjançant la venda de menjars i begudes delicioses, van aconseguir donar un pas més enllà per aconseguir els seus propis objectius.

Aquestes jornades solidàries no només van ser una oportunitat per recaptar fons, sinó també per educar i inspirar als nostres alumnes sobre la importància de donar suport als altres i treballar junts per a causes que beneficiïn a tota la comunitat. Estem profundament orgullosos dels nostres alumnes i dels seus esforços per fer del món un lloc millor. Gràcies a tots els qui van contribuir, participar i donar suport a aquestes jornades solidàries. Junts, estem fent la diferència.