Visitem l’Ajuntament d’Eivissa

Alumnat de sisè, Ajuntament d’Eivissa, alcalde, preguntes, propostes, satisfacció.

Ahir va ser un dia memorable per als nostres alumnes de sisè, ja que van tenir l’oportunitat de visitar l’Ajuntament d’Eivissa. A Can Botino, van ser cordialment rebuts per l’alcalde Rafael Triguero i la segona tinent de batle, Catiana Fuster, en el marc d’un ple infantil.

Durant aquesta enriquidora trobada, els estudiants van mostrar un gran interès, fent preguntes rellevants sobre l’organització i funcionament de l’ajuntament, així com sobre els projectes en curs per al municipi. A més, van aportar peticions necessàries, com la retirada dels contenidors de fems propers a l’escola, perquè fan molt mala olor, i la millora de les línies de bus, demostrant un compromís profund amb la millora de la seva comunitat.

La interacció amb les autoritats locals no només va donar als estudiants una visió pràctica del funcionament del govern, sinó que també els va fer sentir escoltats i valorats. Aquesta experiència educativa ha deixat una empremta en el nostre alumnat, inspirant-los a ser agents de canvi en el seu entorn i a assumir un paper actiu en la construcció d’un futur millor.